Пређи на главни садржај

Sister's engagement



 Cetiri sestre najrodjenije smo. Najstarija sestra je stasala u pravu gospodjicu,spremna da uplovi u nove vode. Stasala i ona,mlada da postane. Zelela sam sa Vama drage moje da podelim delic atmosfere sa njene veridbe. 
Four sisters. The oldest sister grew up in the Miss right, ready to sail into new waters. And she grew, to become bride. I wanted to you to share my dears delic atmosphere with its engagement.







































Популарни постови са овог блога

♥ Diline ♥

Nije vreme matura , ali kod mene je vreme za modni post. Danas sam se odlucila predstaviti jednu od mnogih mojih omiljenih dizajnerki. O ostalim cu pisati u nekim narednim postovima. :))

Ona je Dijana, mlada devojka iz Beograda. Mene je na prvi pogled oborila sa nogu svojim fantasticnim kreacijama. Malo je reci da sam svaki put sve vise odusevljenija njenim radom. Godinama vec pratim njen rad, i mogu vam reci da iz kolekcije u kolekciju prevazilazi sebe :)

U nastavku cete videti haljine iz nekih njenih kolekcije. A svima preporucujem da posete njen sajt Diline i upoznaju se sa svim predivnim haljinama.


No time graduation, but to me it's time to fashion post. Today I decided to present one of many of my favorite designers. In other areas I write in some future posts. :))

It was Dijana, a young girl from Belgrade. I was at first glance knocked off your feet with their fantastic creations. To say that I am each time more thrilled with her work. For years already I follow her work, and I …

Ps...katalog jesen-zima 2015/2016

Izasao je novi katalog u Ps-u za jesen-zimu. Ono sto mi se bas svidelo je to da su stvari prelepe, a cene i vise nego pristupacne. Nadam se da ce se u mom ormaru naci bar poneka stvar, ako ne i sve. Uzivajte :)) :**

 Ostatak kataloga mozete pogledati na Ps...fashion jesen-zima 2015/2016



He came out the new catalog in Ps for autumn-winter. What I really liked is that things are beautiful, and the prices are more than affordable. I hope than in my closet to find at least some of the thing, if not all. Enjoy. :)) :**
The rest of the catalog can be viewed at Ps...fashion autumn-winter 2015/2016













Balasevic haljine

Vreme je za jos jedan outfit post.. Danas iz ponude modne kuce Balasevic biram haljine koje bih ja obukla za odredjene dogadjaje. Nadam se da vam se svidja moj odabir. Ostalu ponudu mozete pogledati na njihovom sajtu BalasevicFashion ili njihovom facebook profilu Modna Kuca Balasevic . Pozz :))