♥ Diline ♥

Nije vreme matura , ali kod mene je vreme za modni post. Danas sam se odlucila predstaviti jednu od mnogih mojih omiljenih dizajnerki. O ostalim cu pisati u nekim narednim postovima. :))

Ona je Dijana, mlada devojka iz Beograda. Mene je na prvi pogled oborila sa nogu svojim fantasticnim kreacijama. Malo je reci da sam svaki put sve vise odusevljenija njenim radom. Godinama vec pratim njen rad, i mogu vam reci da iz kolekcije u kolekciju prevazilazi sebe :)

U nastavku cete videti haljine iz nekih njenih kolekcije. A svima preporucujem da posete njen sajt Diline i upoznaju se sa svim predivnim haljinama.

Kolekcija Espana

Kolekcija Espana
No time graduation, but to me it's time to fashion post. Today I decided to present one of many of my favorite designers. In other areas I write in some future posts. :))

It was Dijana, a young girl from Belgrade. I was at first glance knocked off your feet with their fantastic creations. To say that I am each time more thrilled with her work. For years already I follow her work, and I can tell you from collection to collection transcends himself :)

Below you will see some dresses from her collection. And to all of you to visit her website Diline and become informed with all the beautiful dresses.


Kolekcija Santorini

Kolekcija Santorini










Kolekcija Cortesina

Kolekcija Cortesina
Kolekcija Hera

Kolekcija Hera

Kolekcija Hera
Kolekcija Belvedere

Kolekcija Belvedere

Kolekcija Belvedere
Kolekcija Venezia

Kolekcija Venezia
Kolekcija Lumiere

Kolekcija Lumiere
Kolekcija Schonbrunn

Kolekcija Schonbrunn
Kolekcija Versailles

Kolekcija Versailles
Kolekcija Moscow

Kolekcija Moscow
Kolekcija Navona

Kolekcija Navona
Kolekcija Lusso

Kolekcija Lusso

Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine